luni, 27 aprilie 2009

Eterna si fascinanta romanie

Mergand pe strada, ieri dupamasa, totul parea linistit, parca eram departe de tara pe care o cunosteam si in care m-am obisnuit sa traiesc si sa o suport.
Bucurandu-ma de liniste razant pe trotuar un bmw (mai nou ca si durata plimbari mele) cu vreo 80 km/h parcand in stalpul aflat la 15 m in fata mea.
Speriat, imi trag sufletul ma adun si vad soferul iesindd linistit se uita la masina trage vreo doua injuraturi, suna pe cineva povesteste ce sa intamplat pe sfarsitul convorbiri, fiind relaxat si deja amuzat de situatie zice "a avut unul noroc pe trotuar ca nu l-am facut pilaf de orez!!" de parca eu nu as fi fost pe acolo. Sa nu va imaginati ca ma intrebat ceva de genul " ma boule te-am lovit sau ai patit ceva", nu el era amuzat ca a facut praf un bmw si ca a trecut milimetric pe langa mine.
Ne mai suportand atata nesimtire ma indrept spre el si zic " mai esti nebun sau ce p.. mea ai!"
la care el "termina, poate nu stii cine sunt eu?" , ajuns la capatul rabdari intreb"cine?" , cand sa zica prima litera bang o bastarca intre ochii, la care intins pe trotuar il zic "acum poti sa-mi spui cine esti, daca reusesti cu numele sa ma convingi sa ti mai dau una! hai zi ? da repede zi? la care tace si isi pune mana la arcada sparta de bastarca mea dreapta, intins si vadit surprins de reactia mea zice. "Ok ! nu mai da ca eram nervos de aia am reactionat asa, imi cer scuze si imi pare rau daca am fost nesimtit!". Amuzat de reactia lui zambesc ironic, ii intind mana il ridic zicand "acum ai avut noroc da data viitoare dai de un nebun care iti ia mau jos? vezi ca vine politia arcada ti-ai rezolvat-o in accident."
Si asa a ramas!
De asta e frumos in tara asta e cu actuiune cu deastea, in romania poti practica boxu si in afara ringului, intotdeauna vei gasi unu' pe care sa-l convingi ca merita un pumn sau o palma.
In final mi-a parut doar de masina care era intradevar superba.

3 comentarii:

  1. http://www.frontnews.ro/politic/politicieni/mircea-diaconu-eu-sunt-don-quijote-din-parlament-30974
    Asta-i tara, astia-s oamenii care mananca banii publici.

    RăspundețiȘtergere
  2. la fel ca in trecut....toate-s vechi, doar haina-i noua...imi place stilul.ca l-ai mentinut.alex

    RăspundețiȘtergere
  3. numai tie ti se putea intampla...apropo de faza cu bmw-ul.aaa...si poezia viul unui suflet ratacit...e...prea faina

    RăspundețiȘtergere