vineri, 24 aprilie 2009

Si acum marea prezentare ARTEMIS

ce frumoasa canapea si ce bine se potriveste cu blana mea!
doamne nu mai trece iarna asta!


pot sa am putina intimitate bva rog!


uite un ozn! a nu e candelabru


o tigara nu strica :)






caldura mare moncher!






of nu! eba parcata neregulamentar las ca ajung eu politista.








daca ma enervati cu blitzurile alea va rup pantaloni









chiar nu intelegeti!




















Buna eu sunt Artemis. Nu vreau sa ma laud dar cred ca va place de mine, nu sunt blogheritza doar vreau sa ma laud cat de frumoasa sunt.




Astept comentariile voastre la adresa mea nu accept critici.




Daca o singura persoana ma lauda voi reveni pt ea cu alte poze si comentariile care se cuvin!




Va multumesc si va pup pe botik:)






Un comentariu: