joi, 23 aprilie 2009

ramane un vis

Ramane un vis…
Sa ma trezesc dimineata sub sarutarile tale
Sa impartim iubirea in parti egale
Sa traversam orasul de mana zambind
Seara sa te dezbrac din priviri tresarind
Pasiunea si dorinta unei nopti impreuna
Cu iz romantic si navalitoare ca o furtuna …
Doar un vis Ramane un vis…
Sa-ti privesc chipul sub razele de soare
Sa-ti sarut buzele udate de ploaie
Sa alerg cu tine cautand a noastra fericire
Sa cautam unul altuia o reciproca iubire
Sa stergem amintire care provoaca durere
Sa nastem clipe frumoase invaluite-n placere …
Doar un vis Ramane un vis…
Ca tu sa ma privesti cu ochi-n lacrimi de fericire
Ca fiecare gest de al meu sa ti provoace o tresarire
Sa intelegi de tot ce am nevoie ca sa fiu implinit
Sa mi spui ca ma iubesti repetand la infinit
Sa ma astepti in usa si sa mi furi sarutari fierbinti
Sa fiu atat de indragostit de tine incat uneori sa-mi ies din minti …
Doar un vis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu