duminică, 3 mai 2009

Fotbalul la rang de arta!

Nu multi cred ca fotbalul poate fi ridicat la rang de arta. Aseara am preferat sa ma deplasez 50 km si m-am lamurit pentru ca nu aveam boom tv am facut un efort deplasandu-ma la un prieten care era intr-o alta localitate sa vad ceva uimitor. Real Madrid - Barcelona 2-6 un meci care m-a convins ca fotbalul de calitate merita vizionat si nu e cu nimic mai prejos ca o arta. Barcelona o echipa care a taiat rasuflarea oricarui fan de fotbal, 11 jucatori care parca erau conectati la aceeasi sursa de gandire, 11 jucatori care au incercat sa atinga perfectiunea in tot ceea ce inseamna fotbalul, 11 jucatori care au inteles rostul fotbalului= entuziasmarea fanilor, am vazut aplauze de la madrileni, am vazut un meci de fotbal adevarat cum nu mai vazusem demult. In timp ce ai nostri se tarau pe jos cazand ca brazi retezati de cea mai performanta drujba din lume (dinamovisti picau frate mai ceva ca migurile sovietice la fiecare 2 minute), barcelona o conducea pe Real Madrid cu un gol si atacau ca nebuni oferind un spectacol pe care toti l-am savurat. Am realizat inca o data in plus ce departe suntem de gandirea occidentala si cat de lasi abordam orice domeniu. In fine trebuie sa multumesc Barcelonei pentru aceasta demonstratie de fotbal adevarat care m-a convins sa revin la sentimente mai bune fata de acest sport.

Un comentariu:

  1. daca vreodata vei avea chef sa vb, ma poti gasi la xandra.delia@gmail.com.nu atiu daca sti cine sunt, dar....

    RăspundețiȘtergere