sâmbătă, 13 iunie 2009

Hai sa aberam :)

Putin amuzat de absolut tot ce se intampla in romanica asta a noastra, saturat sa comentez tot felu' de deontologi sau declaratii ale liderilor politici m-am gandit sa aberez putin si va propun cateva lucruri pe care pt alti cetateni al altor state sunt normale pt noi sunt aberatii.

1 Merg pe autostrada pe tronsonul Oradea - Cluj cu 140 km/ora pe langa mine trece Berceanu cu 200 km/h
Concluzii:
- avem autostrada
- as intelege de unde are bani de bolid berceanu
- as intelege dorinta romanilor de a avea masini cu cati mai multi cai putere

2 Ma prezint la vot, deschid buletinul de vot si in fiecare varientele de vot am anumite proiecte pt tara popor si buzunarul lor
Concluzii:
- am motiv sa ma prezint la vot
- am pe cine vota
- am sansa de a alege incotro merge tara in urmatori 4 ani
- ma simt cetatean al acestei tari

3 Ies la o plimbare si e liniste si mai putina mizerie
Concluzii:
- sau interzis manelele la peste 20 watti in bmw-uri
- isi fac aia de la curatenie treaba
- e mai multa iubire in nicio o scara de bloc nu isi bate careva nevasta, vecinu sau copii


ok mai adaugati si voi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu